Yayoi Kusama l’artista de les llunes!

Les nenes i nens de cicle inicial i mitjà de Vilaverd hem començat aquest segon trimestre descobrint qui era l’artista Yayou Kusama, una artista japonesa a qui li encanten les llunes ( topos)!!!

A banda de conèixer la seva vida també hem recreat algunes de les seves obres a l’escola.

Vam reproduir vàries obres però us ensenyem dos de les més grans que hem creat! Per un costat hem fet l’habitació infinita on hem participat tots els de l’escola: ho voleu veure??

Una altra obra que vam fer va ser reproduir una de les seves famoses escultures de carbassa!!

Tot el treball el vam acabar celebrant la festa del gomet! Ens ho vam passar genial! Voleu veure com vam treballar-ho? Feu clic aquí!