Visita virtual a l’institut Joan Amigó i Callau i a l’institut Martí l’Humà

El passat dijous dia 4 de març de 2021, els alumnes de cicle superior de l’escola Mare de Déu dels Torrents van participar d’una trobada virtual amb la Núria i la Irina, mestra i alumna respectivament, de l’institut de l’Espluga de Francolí.

En aquesta trobada la Núria i la Irina van poder resoldre inquietuds i preguntes que, prèviament els alumnes de Cicle Superior havien fet arribar al centre en format de carta (tipologia textual treballada a l’aula). També van poder fer una visita virtual pel centre per conèixer les instal·lacions de cara al curs vinent.

Els nostres alumnes van estar molt atents i atentes a les explicacions que els donaven tant la Núria com la Irina i van poder aclarir molts dels dubtes que tenien.

Per un altre costat, el mateix dijous, els alumnes de 6è de les escoles de Blancafort i Vilaverd van poder visitar també l’Institut Martí l’Humà de Montblanc de manera virtual.

A través d’un vídeo i dels aclariments de la directora, Immaculada Hueso, i la coordinadora pedagògica, Maria Josep Figuerol, els alumnes van poder fer-se una idea de l’organització i de la dinàmica de funcionament d’aquest nou centre.

Aquesta activitat permet apropar el centre als alumnes ja que de cara al curs vinent hauran d’emprendre una nova etapa educativa a secundària.

Gràcies per l’atenció que ens vau donar i fins al curs vinent.

FOTOS DE L’ACTIVITAT