VI edició de la Cantata comarcal a Pira

El dia 17 de març tots els alumnes de Cicle Mitjà de la Conca de Barberà hem fet un assaig general al pavelló de Pira de la cantata que hem treballat durant molt mesos: La Clàudia Sol té un do. El proper divendres, 24 de març a les 11.30h del matí, farem el concert per a tot el públic que vulgui assistir-hi.

cartell-cantata-2017-petit-212x300
La cantata comptarà amb prop de 450 alumnes cantaires, un conjunt instrumental amb música en directe, una teatralització i una pila de cançons diferents i divertides. Ens fa molta il.lusió participar-hi!!!

Us deixem una mostra de les nostres emocions i sensacions, dibuixos i música de la cantata.

Esperem que us agradi i que pugueu venir a veure’ns!!!