Uns deures diferents!

Hola amics i amigues!

Aquestes vacances de setmana santa, la nostra mestra ens ha manat solament dos deures.

Quan vam marxar, pensàvem que era molt poca cosa i n’hi vam demanar més, però ella ens va dir que eren molt importants i que ja n’hi havia prou, perquè semblaven fàcils però no ho eren.

Ens va manar:

• aprendre a lligar els cordons de les sabates, i
  • llegir un conte o llibre nou

Les lectures van anar força bé perquè ens agrada llegir, però lligar-se els cordons ens va costar més del que ens pensàvem. Però, durant la setmana també hem anat practicant-ho i, al final, ens ha felicitat a TOTS i TOTES!!!

Aquí podeu veure algunes fotos dels llibres que hem llegir i recomanat als companys, i fins i tot alguns vídeos de com ens lliguem els cordons.

Alumnes de 1r, de l’escola de Vimbodí