“The Plastic Mermaid” al Teatre del Casal de l’Espluga

El passat dilluns vam anar al Teatre del Casal de l’Espluga amb els alumnes de CM i CS de la ZER Poblet juntament amb altres escoles de la Conca de Barberà. Vam anar a veure l’obra de teatre The Plastic Mermaid de la companyia Jumping Ducks.

L’obra visualitza la importància de reutilitzar, reciclar i reduir el consum de plàstics i ens ha permès complementar el nostre projecte de ZER sobre l’emergència climàtica tot treballant també nou vocabulari de la llengua anglesa. Els alumnes van gaudir mirant i escoltant l’obra i cantant les seves cançons que hem anat treballant també des de l’escola.

Podeu veure les fotos de la sortida aquí