Temps nadalenc a l’escola del Montgoi!

Un any més, amb la proximitat de les festes de Nadal,  l’escola ha organitzant diferents activitats.

La sortida a la bàscula a veure la parada de Nadal de l’AMPA va donar el tret de partida a les activitats nadalenques.

Durant el mes de desembre hem treballat el calendari d’advent, cada dia hem obert un sobre amb un repte. Els alumnes més grans han ajudat als més petits a superar els reptes que anaven sortint.

El passat dijous 10 de desembre vam fer les postals de Nadal amb el retroprojector que ens va portar l’Alba. Vam jugar i crear amb diferents materials i la llum.

El divendres 11 vam rebre una visita molt especial, un any més el tió va aparèixer a la nostra escola.

El dilluns 15 de desembre els alumnes i mestres de l’escola van fer un recorregut pel poble per enregistrar el vídeo de la felicitació de Nadal de la ZER.

Hem fet activitats tots junts, creant decoracions per l’escola, preparant les Nadales, assajant la cançó del tió…

Si voleu conèixer tot el que hem fet, mireu la galeria d’imatges que trobareu a aquí.