TEATRE I ACTIVITAT DE GEOREFERENCIEM A L’ESPLUGA DE FRANCOLÍ

Ahir dilluns 13 de maig la ZER Poblet ha participat a l’activitat que organitza el Centre de Recursos Pedagògics “Georeferenciem la Conca de Barberà fent teatre” que ha tingut lloc a l’Espluga de Francolí.

L’activitat ha començat al Teatre del Casal on els nostres alumnes han representat tres obres de teatre. Familiars dels nostres alumnes i alumnes de les dues escoles de l’Espluga han pogut assistir-hi com a públic.

L’escola de Blancafort ha presentat amb tots els seus alumnes l’obra de teatre “El millor esport del món”. Una obra de teatre que han escrit els mateixos alumnes de l’escola.

L’Escola de Vilaverd, també amb tots els seus alumnes, ha representat l’obra “La medalla de l’Antonieta”. Una adaptació del conte de la Gemma Armengol, l’autora que ens ha visitat aquest curs.

I finalment, l’escola de Vimbodí i Poblet ha representat l’obra “Rebel·lió al món dels contes” amb els alumnes de 4t, 5è i 6è. Una adaptació de l’obra de Vicente Cañón.

Les AFA de les dues escoles de l’Espluga han repartit esmorzar per a tots els participants. I en acabar les representacions, els alumnes de 6è de l’escola Vedruna i de 5è de l’escola Martí Poch de l’Espluga han acompanyat els nostres alumnes per 4 punts diferents del poble per explicar i mostrar la història d’aquest poble veí.

Sens dubte, ha estat una jornada molt enriquidora d’art i cultura. Felicitem als nostres alumnes per les excel·lents representacions que han emocionat a familiars i amics, als companys de les escoles de l’Espluga per la visita que ens han organitzat i al Centre de recursos Pedagògics per tota l’organització de l’acte.

Podeu veure les fotografies en aquests enllaços:

TEATRE ESCOLA DE VIMBODÍ

TEATRE ESCOLA DE BLANCAFORT