Tauletes tàctils a la ZER

Durant dues setmanes les escoles de la ZER hem tingut a la nostra disposició una maleta pedagògica amb deu tauletes tàctils. Es tracta d’un material en préstec del Centre de Recursos Pedagògics de La Conca de Barberà.

IMG_20170518_114934

Hem treballat des de les diferents àrees amb aplicacions educatives molt interessants des d’una vessant pedagògica.

Aquí us deixem un enllaç a un web on trobareu algunes d’aquestes aplicacions que nosaltres hem fet servir, pensem que seria interessant que les pugueu descarregar als vostres dispositius mòbils i que els vostres fills les utilitzin a casa.

Si voleu veure més imatges dels alumnes de la ZER treballant amb les tauletes cliqueu a sobre de la següent imatge i accedireu a un àlbum més extens.

IMG_20170512_103156