Sortida de tardor

El passat dilluns 8 d’octubre els alumnes de la Llar i els d’Educació Infantil de l’escola del Montgoi de Vilaverd vam fer una petita excursió pel poble amb l’objectiu de buscar elements pròpis de la tardor. Vam trobar fulles seques de diversos colors i alguna pinya. A l’arribar a l’aula vam experimentar amb tot allò que vam recollir. Ens ho vam passar d’allò més bé i vam aprendre moltíssimes coses!

Si cliqueu a sobre la primera fotografia podreu visualitzar les fotos de la sortida i si cliqueu a sobre de la segona, veureu algunes activitats que vam fer a l’aula.