Sortida atlètica a Valls

Els alumnes de Cicle Superior de Vilaverd i de Blancafort han fet una sortida a les instal·lacions esportives del “Fornàs”, a Valls, concretament a les pistes d’atletisme. L’activitat consistia en apropar aquesta disciplina esportiva als alumnes en unes instal·lacions específiques per a la seva pràctica que no es troben a l’abast en el nostre entorn proper. Aquesta sortida ha estat organitzada pel Consell Esportiu de la Conca de Barberà i hi participaven també altres escoles de la comarca. Era una sortida sense cap cost econòmic per als alumnes, donat que l’Associació Esportiva Escolar ZER Poblet n’ha cobert les despeses gràcies a la subvenció que rep per a realitzar activitats esportives.

Així, durant el matí s’ha dividit a tots els assistents en tres grans grups i s’ha partit el matí en tres franges de temps, els grups han anat voltant pels tallers preparats, un de llançament de javelina, un altre de salts (llargada i alçada) i un tercer de curses. Les activitats han estat adaptades al nivell i edat dels nostres esportistes i han estat conduïdes per alumnes del Cicle Formatiu de Grau Superior en Animació d’Activitats Físiques i Esportives.

En acabar la matinal atlètica hem dinat a les mateixes pistes d’atletisme i per la tarda, abans de tornar als nostres pobles, encara ha quedat temps per a gaudir de les instal·lacions en pràctica lliure esportiva. La majoria han jugat a futbol-7 als camps de gespa artificial, altres han saltat a corda o han fet malabars, i alguns han aprofitat per a fer tombarelles i jugar al camp de gespa natural.

Ha estat una jornada molt profitosa, on a més a més de la vessant esportiva, els assistents han pogut gaudir d’una jornada de convivència amb altres infants de diverses escoles de la Conca de Barberà.

Us deixem la foto dels assistents de les nostres escoles. Si en voleu veure més, cliqueu a sobre de la imatge.

img_20170321_114201