SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE A L’ESCOLA M.D.T.

Aquest mes de febrer les escoles de la ZER participem a la VII Marató de l’energia. Volem intentar reduir els consums d’electricitat, gas, aigua i les emissions de CO2 de l’atmosfera. Destinant l’estalvi econòmic aconseguit, a projectes de lluita contra la pobresa energètica i l’emergència climàtica.
Per assolir un d’aquests reptes els nens i les nenes de l’escola Mare de Déu dels Torrents, ens hem centrat en què podem fer per reduir les emissions de CO2. Primer de tot vam explicar que es el CO2 i que provoca al nostre planeta. Després els alumnes han fet aportacions molt interessants per poder-ho aconseguir.
Una de les accions que hem implementat ha estat la SETMANA DE LA MOBILITAT SOSTENIBLE, on els alumnes han vingut a l’escola durant tota la setmana utilitzant un mitjà de transport que no generi emissions de CO2 al medi ambient.
Ho haurem assolit? Aquí us deixem uns gràfics per veure els resultats.
Aquesta iniciativa la portarem a terme mensualment per aportar el nostre granet de sorra  en la  conservació del medi ambient.