Retorn a les escoles de la ZER Poblet

L’equip de mestres, seguint les indicacions del Procicat i la formació rebuda per part dels Departaments d’Educació i Salut, hem redactat i aprovat els Plans de retorn a les escoles amb les mesures específiques que famílies, docents i alumnes haurem  de prendre de cara  aquest curs a les tres escoles de la ZER. Els podeu consultar centre a centre en el següent enllaç:

Us recordem que el primer dia d’escola tots els alumnes han de venir amb mascareta al centre i portar signada la declaració responsable que us hem fet arribar per correu electrònic o que podeu extreure d’aquí mateix:

Declaració responsable Primaria

Declaració responsable Infantil

Per altra banda, adjuntem una infografia de cada escola que resumeix i destaca els temes més importants d’aquests plans de reobertura:

Sabem que serà un curs ple d’incerteses, que anirem rebent informacions canviants, que ens haurem d’anar adaptant a la realitat gairebé del moment…. Tanmateix, us volem transmetre que els i les mestres comencem amb la mateixa il·lusió que els altres anys i que esperem a tots els infants el proper dilluns dia 14 per emprendre un nou curs. Aprofitem també per agrair la  col·laboració i comprensió de totes les famílies per tal de contribuir de la millor manera al desenvolupament d’aquest curs 20-21.

Bon inici de curs a tothom !!!