Resultats Marató de l’estalvi energètic

Us fem arribar els resultats aconseguits a les tres escoles de la ZER Poblet en la Marató de l’estalvi energètic.

En general hem pogut estalviar a les tres escoles, gràcies a les propostes que van fer els infants i a les seves ganes de contribuir a la conservació del planeta.

Aquestes són algunes de les accions que s’han dut a terme:

• “Hem estalviat aigua posant brides a les aixetes o revisant les que ja hi havien i s’havien trencat”.
  • A l’escola hem aprofitat la llum natural i no hem obert els llums si n’hi havia prou per treballar”.
  • “Quan hem netejat els estris de plàstica hem procurat no gastar massa aigua, per exemple posant un pot sota l’aixeta”.
  • “És important recordar-nos de tancar l’aixeta i els llums quan no ho fem servir”.
  • “Hem posat el termòstat de la calefacció entre 19º i 20ºc”.

A casa vostra, heu provat d’aplicar alguna mesura per estalviar? Ens ho expliqueu?

Si feu click aquí podreu veure els resultats de la nostra ZER.

Si voleu més informació sobre la Marató Rem, podeu consultar aquí.