RACONS I AMBIENTS DEL MES DE MARÇ

Continuem amb el treball de racons i ambients, una forma d’aprendre on els nens i nenes d’educació infantil gaudeixen molt.

Els racons els fem cada matí quan entrem a l’escola, i en ells treballem les matemàtiques, llegir i escriure, la motricitat fina i la grafomotricitat.

Els ambients els fem a la tarda, i tenen una durada de 15 dies. Aquest mes de març vam gaudir dels següents:

• Ambient de joc simbòlic: hem tornat a obrir el taller mecànic, i aquestes dues últimes setmanes teniem caixes de cartró i globus per crear i  fer volar la imaginació.
  • Ambient d’art: Hem fet escultures amb material reciclat i hem fet art lliure.
  • Ambient  dels minimons: Hem creat un món petit dels clics.
  • Ambient de la taula de llum: Hem treballat amb diferents materials translúcids.
  • Ambient de construccions: Hem jugat amb les peces de fusta de colors  i aquestes dues últimes setmanes hem fet construccions amb el lego i les seves bases.

A continuació, us deixem les fotografies de cada escola:

FINS AVIAT!