PRIMERA SETMANA DE LA QUINZENA CULTURAL A L’ESCOLA DE BLANCAFORT

Aquesta setmana hem iniciat la quinzena cultural a l’escola de Blancafort que com cada any organitzen conjuntament l’escola l’AMPA i l’Ajuntament de Blancafort.

Els tallers que hem realitzat són:

Dimarts 16 conferència sobre astronomia popular, una activitat on han treballat com interpretaven el cel els pagesos, pastors i mariners dels Països Catalans a través de contes i endevinalles.

Dimecres 17 els alumnes de CI i EI han fet un taller d’estampació de samarretes i els alumnes de CS i CM han gaudit d’unes xerrades sobre el poble de Blancafort dels nostres avis amb els voluntaris de l’associació de jubilats de Blancafort.

Dijous 18 han vingut el Xavi i la Lina i ens han explicat un munt de curiositats sobre el fascinant món del cargol. Els alumnes han conegut les seves característiques i n’hem visitat la seva granja.

Divendres 19 ens ha fet un taller de fotografia la Míriam Estrem. Primer ens ha explicat les característiques de les càmeres i com podem variar les seves opcions per fer fotos diferents. Després hem practicat una mica.

Ha estat una setmana plena d’emocions. Aquí us deixem unes fotografies.

Conferènia astronomia

Taller samarretes