PRESENTEM L’OBRA DE TEATRE “REBEL·LIÓ AL MÓN DELS CONTES” A VIMBODÍ I POBLET

Ahir  a les 17.00h de la tarda els alumnes de 4t, 5è i 6è de l’escola Mare de Déu dels Torrents van presentar al teatre Foment de Vimbodí i Poblet l’obra de teatre que la setmana passada van estrenar a la Mostra de teatre de la Conca de Barberà, en aquesta ocasió a l’Espluga de Francolí.

L’Obra de teatre es diu “Rebel·lió al món dels contes”, una adaptació de l’obra de Vicente Cañón, i convida a una reflexió sobre els valors que transmeten els contes clàssics. En aquesta representació els infants de l’escola han sabut interpretar molt bé el paper de personatges de contes ben diversos amb un toc còmic i actualitzat.

Agraïm l’acompanyament  de tot el públic assistent i el suport de l’Ajuntament per la sessió del teatre Foment i de l’Antonio Fernández per la part tècnica.

Adjuntem algunes fotografies de la representació aquí.