Premi a la decoració sostenible a l’escola de Blancafort.

Ahir a la tarda al consell comarcal de la Conca de Barberà l’Escola de Blancafort va recollir el primer premi en decoració sostenible organitzat pel mateix Consell. Concretament el premi va ser en la categoria de guarniment sostenible de primavera als centres d’Ensenyament pel missatge primaveral.
El premi consisteix en un taller sobre educació ambiental a realitzar en el Paratge Naturald’Interès Nacional de Poblet.
Donem les gràcies als organitzadors d’aquest concurs.
Des de l’escola continuarem treballant per una educació de respecte pel món que ens envolta.

IMG_8983 (1)