Participació en el certamen de lectura en veu alta

Ahir, dilluns 11 de març la ZER Poblet va participar en el concurs de lectura en veu alta celebrat a les dependències del Centre de Lectura de Reus. En aquest certamen han participat el centre Mare de Déu dels Torrents i el centre de Blancafort.

Els nostres representants han estat:

Cicle mitjà:

Escola de Blancafort: Júlia París Rozas

Escola de Vimbodí i Poblet: Arlet cava García

Cicle superior:

Escola de Blancafort: Mar Masalles Remolà

Escola de Vimbodí i Poblet: Arnau Blázquez Palau

Durant la jornada vam gaudir de les lectures dels nostres alumnes així com d’altres del territori convocats per aquest dia. Després d’una petita pausa en la que el jurat va fer les seves deliberacions es van anunciar els participants que passaven a la següent fase.

Tots els nostres representants ho van fer molt bé i en acabat vam poder visitar junts la biblioteca del centre de lectura.

Clicant aquí podeu veure les fotografies i els vídeos de la jornada.