Participació de l’escola de Blancafort a #100tífiques

Avui, 11 de febrer és el dia internacional de les dones i les nenes a la ciència. L’escola de de Blancafort ha participat en l’edició de #100tífiques 2022. Per això avui ens ha visitat la Laura López, que és investigadora post-doctoral al Centre de Regulació Genòmica. Treballa amb el Peix Zebra per a l’estudi del desenvolupament del sistema nerviós.

La Laura ens ha explicat com és el lloc on treballa, amb qui ho fa i sobretot el dia a dia d’una científica com ella. Concretament en ha explicat tot de curiositats del peix zebra i de com ho fan per investigar amb ell.

Ha estat una activitat molt motivadora on els alumnes de CM i CS han gaudit de les explicacions i els peixets zebra que la Laura ens ha portat, i sobretot han pogut veure que la ciència és un món al que tant els nois com les noies s’hi poden dedicar, on el que és important és que tothom pot ser un bon científic o científica, que la ciència és una porta al món i que hi ha moltes maneres de fer ciència.

Aquí us hem posat unes fotografies de l’experiència.