Participació de la ZER Poblet en el concurs de lectura en veu alta

El passat dimarts 3 d’abril les tres escoles de la ZER van participar en el XIV Certamen Nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta celebrat a les dependències del Centre de Lectura de la ciutat de Reus.

Els nostres representants, que van ser escollits a les respectives escoles amb un concurs previ, han estat els següents:

Escola de Blancafort: Emma Anglès, representant de Cicle Mitjà i   Martí Muñoz, representat de Cicle Superior

Escola de Vilaverd: Marc Rodríguez, representant de Cicle Superior

Escola de Vimbodí i Poblet:  Irina Pesquero, representant de Cicle Mitjà i   Hugo Lafuente, representant de Cicle Superior.

De l’escola de Vimbodí també van participar com a suplents la  Mercè Escuer de Cicle Mitjà i la  Nadia Vieco, de Cicle Superior.

La Jornada ha estat una gran experiència per a tots ells. Els nostres alumnes han fet un gran paper, des d’aquí els felicitem a tots, sobretot a l’alumna Irina Pesquero, ja que ha passat a la fase següent que tindrà lloc a Tarragona.

En el següent enllaç podreu trobar les fotografies de la jornada.