Participació al Concert de Sant Antoni, de Vimbodí i Poblet

La coral Veu de la Terra ha organitzat aquest diumenge 15 de gener de 2017 el seu tradicional Concert de Sant Antoni a l’església de Vimbodí i Poblet.

Els alumnes de Primària de l’escola Mare de Déu dels Torrents hi han col·laborat amb la interpretació de quatre peces: dues nadales i dues cançons emmarcades dins el projecte interdisciplinari dels “Indis americans”.

Per acabar el concert, s’ha escollit la cançó “Joia en el món” de J.F Händel per fer un cant comú, en el qual, alumnes de l’escola i membres de les corals de Vimbodí i Poblet i Altafulla, han cantat conjuntament.

Moltes gràcies a tots i a totes per la vostra participació i col·laboració en aquest acte i entitat.

Us deixem un petit tastet del concert.