Paisatges transgeneracionals: Quin paisatge!

Aquests dies, a les escoles de Blancafort i Vilaverd hem disfrutat de l’activitat «Paisatges transgeneracionals» impulsat pel Consell Comarcal que es porta a terme a les escoles de la Conca de Barberà, per l’equip d’educadors ambientals de Limonium.

A partir de les activitats: Com és el nostre paisatge?, anem a veure el paisatge i paisatge sensorial, dinàmica que treballa els 5 sentits i entendre que el paisatge no només el veiem, sinó que també el sentim, l’olorem, toquem i inclús el tastem. Els nens i les nenes han pogut analitzar les diferències, els canvis i les transformacions que ha tingut el paisatge; i poder arribar a fer la reflexió de com conservar-lo, protegir-lo i fomentar bons hàbits i bones actituds envers l’entorn que els envolta.

Quin paisatge! Blancafort

Quin paisatge! Vilaverd