L’Escola de Vimbodí participa al VITRUM

Aquest cap de setmana ha tingut lloc a Vimbodí i Poblet la VI edició del Vitrum, la festa del vidre artesà. L’escola Mare de Déu dels Torrents hi ha participat en alguns dels actes i pel que fa a l’ambientació del carrer del Museu del Vidre. Així, tots els alumnes van fer una petita manualitat inspirada amb el vidre, la seva transparència i colors, que es va penjar pel carrer més concorregut de la festa i va lluir al llarg de tot el cap de setmana.

Per altra banda, el dissabte 5 d’octubre els alumnes de 6è i exalumnes, que actualment cursen 1r d’ESO, van dur a terme dues visites guiades familiars per diferents entorns de la vila. Els mateixos alumnes, el divendres 4 d’octubre a la tarda van fer l’Scape Room Vitrum que alguns col·laboradors de la festa havien organitzat pels visitants d’arreu. Va ser una experiència molt emocionant i divertida!

Aquí us deixem algunes fotografies d’aquestes activitats.