L’Escola de Blancafort al certamen de lectura en veu alta

Ahir, dilluns dia 3 d’Abril l’Escola de Blancafort va participar en el certamen de Lectura en veu alta organitzat conjuntament pel Departament d’Ensenyament i Enciclopèdia Catalana. Aquest es va realitzar al Centre de Lectura de Reus i va congregar diferents escoles de la Conca de Barberà, Priorat i Baix camp. Les nostres representants van ser l’Aridanda Bosch de Cicle Superior i l’Alhana Abenza de Cicle Mitjà.
Des del centre felicitem enormement a les nostres participants pel gran paper mostrat en el certamen,i per la dedidació i esforç posat en aquesta activitat. Ha estat una gran experiència per a totes dues.
Us deixem Uns petits vídeos d’un fragment de la seva actuació.
Esperem que en gaudiu tant com nosaltres.