L’Escola de Blancafort a l’Espluga FM Ràdio

Els alumnes de Primària de l’Escola de Blancafort, durant l’estona d’escriptura lliure, han creat uns contes superbonics amb temàtica nadalenca. Així, el Tió, els tres Reis, el Pare Nöel o l’Arbre de Nadal han estat els protagonistes d’aquestes històries.

Com que alumnes i mestres hem quedat tan satisfets del resultat, hem volgut compartir-ho amb tothom, i una manera original de fer-ho ha estat anar a llegir i a gravar els contes als estudis de l’Espluga FM Ràdio.

El proper dissabte 22 de desembre a les 9.00 del matí i el diumenge 23 a les 10.00 del matí s’emetrà a l’emisora espluguina un programa especial dedicat als nens i  nenes de la comarca i, en aquest espai, els nostres contes hi seran presents.

Volem agrair a l’Espluga FM Ràdio i en especial, al Gerard Bosch, la seva bona predisposició i l’enriquidora experiència que ens han proporcionat.

MOLTES GRÀCIES!!

En aquest enllaç podreu decarregar-vos el programa enregistrat.

Si cliqueu a la imatge podreu veure altres fotografies de la jornada.