Les mones de Blancafort!

Avui, últim dia de classe del segon trimestre ens hem menjat les mones de Blancafort.

Abans de menjar-les però les hem fet i ara uns explicarem com.

El dimecres vam estar buscant la recepta per fer el pa de pessic. Un cop trobada la vam escriure a la llibreta i vam calcular els ingredients que necessitàvem per fer-ne 3.

Calculats els ingredients i comprats, va ser el moment de posar-nos a la feina. Vam fer el pa de pessic seguint les instruccions de la recepta que havíem trobat. Tota la classe de primària va col·laborar en l’elaboració, mesurant els ingredient, fent les barreges i preparant els motlles. Un cop fetes les tres masses a la tarda les vam enfornar.

Val a dir que com que era la primera vegada que ho fèiem en el forn de l’escola no ho teníem ben calculat i se’ns va “rostir” una miqueta massa, però un cop freds, amb el ganivet ho vam arreglar.

Finalment avui mateix les hem decorat amb els elements que la Vella Quaresma ens ha fet buscar durant aquestes setmanes cada vegada que li trèiem una cama… i el resultat el podeu veure clicant aquí!

Com podeu veure les hem decorat tenint en compte el projecte interdisciplinar d’aquest any!

Esperem que us agradi tant com a nosaltres, ara bé, no la podreu tastar perquè no n’hem deixat ni una engruna!

Escola de Blancafort,