les escoles de la ZER culminem el projecte al Museu MCCB de Montblanc

Els i les alumnes de les tres escoles de la ZER Poblet hem tancat el cicle de col·laboració amb el MCCB de la Conca de Barberà aquesta última setmana del mes de maig.

Durant el primer trimestres vam realitzar un treball sobre els nostres tresors, fet que ens va introduir en el món de les col·leccions i de les exposicions dels objectes que són considerats tresors.

A les tres escoles vam rebre unes maletes plenes d’objectes del museu, que ens els van cedir durant el curs i a partir dels que s’han realitzat diferents investigacions i treballs.

Al  centre de Blancafort van arribar unes politges, un plat i uns pigments naturals i unes cordes amb la seva matèria prima i eines per treballar-la.

Al centre de Vilaverd van rebre una roda de carro i diferents elements necessaris per als cavalls i els carros, així com també el plat i pigments naturals.

Al centre de Vimbodí van deixar uns llums d’oli i uns fanals així com també el plat i pigments naturals.

Els nens i nenes de la ZER a partir dels objectes de les maletes han fet tot un treball que acaba amb l’exposició que tenim fins al dia 27 de juny al museu.

Com no podia ser d’altra manera tots els alumnes de la ZER durant la setmana passada vam fer una sortida al mateix museu. Vam poder gaudir d’una visita interactiva per tot el museu i vam descobrir el treball que havien fet els nostres companys i companyes de la ZER.

Després de dinar vam acabar d’aprofitar el dia visitant un hort ecològic on després de veure la plantació i escoltar les explicacions de l’Andreu, vam plantar un enciam que cada nen i nena va prendre cap a casa en una torreta.

Regueu-lo cada dos dies i veureu que aviat us el podreu menjar.

Si voleu veure les fotografies de la jornada cliqueu als següents enllaços:

Blancafort

Vilaverd

Vimbodí CS i CM

Vimbodí CI i Infantil

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *