Lectura preparada CI Vimbodí

Aquest 2n trimestre, hem començat una nova activitat a l’aula de 1r de l’escola de Vimbodí.

Hem començat la LECTURA PREPARADA!!!

Aquesta activitat ens serveix per moltes coses:

• per perdre la vergonya a llegir en públic
  • per millorar la lectura (fluïdesa, entonació, pauses, …)
  • per ser capaç d’escoltar als companys
  • per poder-los fer una crítica constructiva i, fins i tot, donar-los algun consell
  • per millorar l’atenció, saber escoltar, …

I la veritat, ara que ja portem dues sessions per alumne, i ja anem cap a la tercera ronda les lectures són moooooolt millors!!! I és així, perquè és un èxit el treball conjunt entre escola i família!!!

FELICITATS GUAPOS I GUAPES DE 1R!!!

ENHORABONA FAMÍLIES PER ESTAR AL SEU COSTAT EN AQUEST MOMENT TAN MÀGIC!!!

Si voleu veure les fotos, cliqueu aquí!

1. Marta

A l’Adrià li agrada molt l’activitat, ens agrada preparar-la a casa i després ho comentem.
    Crec que és una activitat molt bona per aprendre a parlar davant de la gent.