L’ARRIBADA DEL TIÓ A L’ESCOLA DE VIMBODÍ

Eren quasi les 12 del migdia quan els alumnes de sisè han passat per les classes a comunicar-nos que havien vist desde la finestra de classe, el que podia ser el tió. Tot emocionats hem decidit posar-nos les jaquetes i anar tots plegats a cercar-lo. Primer, ens hem arribat fins a l’estació a veure si estava per algún racó amagat, l’hem cridat per a veure si sortia, però res de res. Hem continuat buscant carrer avall pel costat de l’escola fins arribar al parc, l’hem vorejat i hem anat cridant, però res, no el vèiem, fins que de cop i volta ens ha semblat veure alguna cosa que semblava un tronc, decidits hem anat a investigar-ho i ohhhh sorpresa!!! sí que ho era!! quina alegria ens hem endut, tots al seu damunt, donant-li la benvinguda. Vora el tió hi havia una carta, que dos dels alumnes han llegit. El tió volia venir a la nostra escola a passar les festes, tenía gana i fred.

Clar que sí!! l’hem agafat i ens l’hem endut tots ben contents cap a l’escola a donar-li escalf amb una manteta, menjar i aigua.

Ha estat un dia molt especial i emocionant!! Qui ens ho havia de dir que avui arribaria el tió. I quin tió!

Aquí teniu l’enllaç per veure com ha anat…FOTOS

15 de Desembre de 2022