L’aleteig de la papallona

Les alumnes i els alumnes de les tres escoles de la Zer Poblet, han començat la lectura dels llibres relacionats amb el projecte interdisciplinari que treballem enguany.

Amb ells ens podem conscienciar que tot allò que fem, té un impacte molt important en el medi ambient: la contaminació, la desforestació …

Més endavant tindrem la visita de l’autora del llibre “L’aleteig de la papallona”, Anna Vilar, que ben segur ens explicarà coses força interessants.
Aquí teniu les portades dels llibres i si cliqueu al damunt, podreu llegir l’argument de cadascun d’ells.