La ZER Poblet visita POBLET!

Sabent que aquest curs estem de celebració dels 25 anys de la ZER, no podíem deixar de visitar la localitat que dóna nom a la nostra zona escolar rural: ZER Poblet!!!

El passat 1 d’octubre els alumnes d’educació infantil i cicle inicial van anar de visita a Poblet, igualment ho van fer els alumnes de cicle mitjà i cicle superior el dia següent. Vam anar al Monestir de Poblet, acompanyats i guiats pel Camp d’aprenentatge Monestir del Cister.

Vam poder escoltar la historia del fra Jeroni i cantar la seva cançó. Amb el fra Jeroni vam conèixer totes les estances del Monestir, les quals vam poder visitar i preguntar tot allò que en teníem curiositat. També, vam poder fer diferents activitats sobre la vida a l’edat mitjana (vam construir el monestir, vam construir arcs, vam disfressar-nos de l’època, …).

Tots els alumnes de la ZER van fer les mateixes activitats adaptades al teu nivell. D’aquesta manera, tots tenim la mateixa informació i visió del Monestir i l’edat mitjana.

Si en voleu veure les fotografies d’educació infantil i cicle inicial, cliqueu AQUÍ.

Si voleu veure les fotografies de cicle mitjà i superior, cliqueu AQUÍ.

Esperem que us agradi!!!