La Mona!

Avui, les tres escoles que formem part de la Zer Poblet, hem preparat unes mones riquíssimes.

A Vimbodí, els alumnes han elaborat les mones durant el matí. A la tarda, han pogut gaudir d’una estona de joc lliure i després se l’han menjat. Estaven boníssimes! Si voleu veure les imatges cliqueu aquí.

A Blancafort, ahir dijous vam fer els pans de pessic amb els ingredients que la vella quaresma ens ha anat dient setmana a setmana. Vam fer servir el forn de la cuina per coure’ls. Avui al matí hem decorat les mones per grups. A la tarda hem sortit al parc a jugar una estona i a les 16:00h hem convidat a les famílies a veure uns balls tradicionals que han preparat amb la mestra de música. Finalment, ens hem menjat la mona tots junts. Si voleu veure les imatges cliqueu aquí.

A Vilaverd, avui, últim dia de trimestre, ha vingut la Sol una contacontes que ens ha explicat tres històries sobre l’autoestima i la violència de gènere . Els infants han pogut gaudir de l’espectacle per a nens i nenes de 3 a 10 anys: Estimar-nos no fa mal, gràcies a l’ajuntament de Vilaverd.
També s’han guarnit les mones amb els ingredients que ens ha anat portant la vella avorrida, però… d’avorrida res !!! I per acabar el dia hem anat amb les famílies a menjar la mona a l’ermita del Montgoi. Si voleu veure les imatges cliqueu aquí.