La Castanyada

Aquesta castanyada ens ho hem passat molt i molt bé fent panellets a les tres escoles durant la setmana i les “teachers” alguna cosa de Halloween han preparat!!

Però aquest divendres han passat coses molt especials a les 3 escoles!!!

A l’escola M. de D. dels Torrents han arribat unes fantàstiques castanyeres que ho han fet passar molt bé als més petits tot explicant un conte als infants d’educació infantil així com fent jocs pels nens i nenes que eren una mica més grans!

Quines castanyeres més divertides!  Aquí podreu veure la magnífica setmana de la Castanyada.

A l’Escola de Blancafort també han arribat unes castanyeres molt especials! Les castanyeres d’aquesta escola han teatralitzat una història versionada per ells mateixos de la castanyera. Un conte ben original han creat!

Tot el que han gaudit ho podreu trobar aquí!

A l’Escola del Montgoi també s’ho han passat la mar de bé tot menjant castanyes preparades per l’AMPA i celebrant la castanyada amb una bona festa conjuntament amb les famílies.  Gràcies a les famílies els infants de l’escola han gaudit de diferents jocs on s’ho han passat molt bé!

Aquí podreu veure que bé s’ho han passat tot junts!