LES CANÇONS DEL MES D’ABRIL

Aquest mes us proposem un parell de cançons. Totes dues són molt interessants.

La primera és una cançó del Petit Taller de Cançons (PeTaCa). El videoclip s’ha estrenat avui mateix! La cançó es diu EL NOU FUTUR i ens ajudarà a reflexionar i a estimar la música en aquests dies de confinament.

La segona és una cançó que es diu SOPA AMB TROCETS DE PA i és ideal per interpretar-la amb percussió corporal. Ens ho expliquen el Santi Serratosa i l’Anna Roig. Proveu-ho us agradarà!

Aprofitem per posar una imatge d’una frase bonica de Pau Casals que ens ha fet arribar la companya Irina Pesquero, recordeu (alumnes de CM i CS) que esperem més frases escollides de Pau Casals per compartir-les plegats en aquest blog.

FRASE PAU CASALS