La cançó del mes d’octubre

Aquest curs, emmarcat dins el projecte de la cultura popular, escollirem una cançó tradicional catalana per a cada mes, la penjarem al NODES de la ZER i sonarà per megafonia a les entrades i sortides de l’escola de Vimbodí i Poblet.

Aquestes cançons, però, seran versions a ritme de rock, rumba, ska, folk, reggae o funky de diversos grups del panorama musical català actual i no tan actual. A més a més, cadascuna d’aquestes cançons tradicionals la cantarà i treballarà algun grup de la nostra ZER al llarg del curs.

Esperem que aquesta activitat ens motivi a tots a escoltar, a cantar i a ballar moltíssim!

Encetem el mes d’octubre amb SANT FERRIOL del grup lleidatà Pastorets rock i del seu disc Bon cop de rock (2006)