Juguem amb Scratch ! (Aprenem a programar)

Estimats nenes i nens de la ZER,

aprofitant que ens hem de quedar uns dies a casa us fem una proposta per què aprengueu a programar i per tant, a fer postals, jocs  interactius, etc sobretot a partir de 3r de primària.

Per una banda, els nens i nenes de Blancafort ja fa dies que ho fan i els animem a seguir fent-ho… Però per si no recorden que havien de fer els hi deixem els reptes aquí i per un altre costat les instruccions del joc de pong que ja realitzaven!  Has acabat tots els reptes i el pong? Fes un scaperoom fent click aquí!

Recordeu que la pàgina per fer-ho és aquesta!

Però que passa si ets de l’escola del Montgoi o de l’escola Mare de Déu dels Torrents? Envia’ns un correu electrònic a zerpoblet@gmail.com amb:

• El teu nom:
  • Usuari: escull un nom per el scratch, pensa que hi ha molts nens així que posa números i signes.
  • Contrasenya:

Pels que comenceu aquí us deixem les primeres instruccions per començar a dominar que es  pot fer amb l’scratch!

RECORDEU A POSAR DESAR ARA I COMPARTEIX ja que així ho podrem anar veient tota la comunitat educativa!

I si us surt amb anglès, a la part esquerra a dalt de tot trobareu com canviar l’idioma!

Si teniu cap dubte no dubteu a escriure també a zerpoblet@gmail.com