Jubilació mestre Pep

El passat diumenge dia 18 va tenir lloc amb tots els honors, l’homenatge que la comunitat educativa de Blancafort i de la ZER Poblet va oferir al mestre Josep Civit i Mateu, amb motiu de la seva jubilació després de més de disset anys exercint com a docent de la nostra escola.
L’acte de reconeixement va comptar  amb l’assistència de la inspectora dels Serveis Territorials d’Ensenyament a Tarragona, directora de la ZER Poblet, directora de l’escola, companys de professió, alumnes, familiars i amics.

Va ser una festa en què el mestre Pep va poder gaudir en companyia de tots aquells que d’una manera o d’una altra han mantigut relació personal i professional al llarg d’aquests 17 anys a l’escola de Blancafort, així com també de la seva estada en els centres de Prades i de Cornudella de Montsant anterior.

Des de l’Escola de Blancafort i la ZER Poblet et desitgem molta sort en aquesta nova etapa de la teva vida Mestre Pep!

Si cliqueu en la imatge podreu veure el recull de fotografies de la festa.