JA EL TENIM AQUÍ!! A VIMBODÍ!

Avui, estàvem tranquilament a les aules treballant, quan de sobte els alumnes de sisè ens han vingut a avisar que mentre estaven assajant cançons de Nadal, han vist passar el que sospitosament semblava el Tió.

Doncs som-hi!. Tots molt emocionats, ens hem abrigat i hem sortit a buscar-lo.

Hem anat fins al capdamunt de l’escola, a l’estació de tren, hem donat un tomb per veure si hi era i res!. Hem continuat carrer avall fins al parc seguint les indicacions dels alumnes de sisè, tots ben atents per si s’hagués amagat en algún racó, donat que avui fa bastant fred. I res de res!!. Potser ha arribat fins al mercat!. Però no! just llavors l’hem vist, era just al darrera de la parada d’autobusos, mig amagat i arrecerat per no tenir fred. Ens hem posat super contents, ja el podíem portar cap a l’escola. Normalment el Tió sempre arriba amb una carta, però l’hem buscada i no hi era.

Així doncs, ens hem fet fotos amb ell, l’hem recollit i hem tirat carrer amunt fins a l’escola i just abans d’arribar, hem vist la carta del Tió. L’hem agafada i cap dins a l’escola. Podeu veure les fotos realitzades aquí.

Els alumnes de sisè ens han llegit la carta, en la qual el Tió ens mostrava la seva felicitat per haver baixat de la muntanya fins a la nostra escola. Ens ha advertit però que hem de vigilar amb el que li donem per menjar, ja que aquest any se’n va a participar en els jocs olímpics de París i no pot passar-se amb els dolços.

De ben segur que el cuidarem molt i molt bé! Ens ha de cagar força!

Benvingut TIÖ!!!