Hem participat a les proves Cangur

PROVES CANGUR

El passat dijous dia 15 de març, els alumnes de 5è i 6è de l’escola del Montgoi de Vilaverd vam participar en la realització d’unes proves matemàtiques. Les proves Cangur, així s’anomenen, consisteixen en la resolució de 20 problemes matemàtics, amb una gradació en quant a punts diferent segons la seva dificultat. Així, els problemes poden valer 3, 4 o 5 punts. Per resoldre aquests problemes, vam disposar d’una hora.

En aquestes proves hi poden participar alumnes de tota Catalunya. Els resultats els corregeixen els organitzadors, no els nostres mestres, i al cap d’uns dies sabem el resultat. Creiem que tot i ser algunes preguntes prou difícils, ens va anar prou bé.