Col·laboració amb el MCCB. Arribada de les maletes misterioses

Continuem col·laborant amb el Museu Comarcal de la Conca de Barberà!

Durant aquests darrers dies han arribat a les escoles de la nostra ZER unes maletes ben antigues i misterioses…En cada una d’elles hi ha diferents objectes de la Col·lecció del MCCB per a treballar el nostre projecte del Circ.

A veure si endevineu quins objectes han arribat a cada escola i quina relació poden tenir amb el circ!

Ja us anirem informant quan anem descobrint les activitats que ens proposen des del Museu.

Aquí us deixem algunes imatges de l’arribada de les maletes.

Arribada maletes Blancafort

Arribada maletes Vilaverd

Arribada maletes Vimbodí

Us deixem, a tall d’exemple, les sensacions dels infants de l’escola de Vilaverd.

“Avui quan hem arribat a l’escola ens hem trobat una carta que ens l’enviava el Manelutti, un presentador d’un circ. A la carta hi posava que el Museu enviava unes peces del circ però necessitaven ajuda per enviar-les. L’hem ajudat enviant-li un correu electrònic on ficàvem que podia demanar ajuda a la cartera, la Núria. Mentrestant érem a classe ens han trucat al timbre i era la Núria, la cartera I el Joan Josep, l’agutzil. Llavors hem anat a  veure que ens havien portat i ens hem fet una foto amb ells. Hem portat el cofre, una roda i una cosa pels burros o cavalls cap a dins l’escola.

Una vegada dins de l’escola hem obert el cofre i hem trobat: una cosa per tapar els ulls dels cavalls, ferro oxidat, mel, ceràmica, pols de pintura, eines i unes carpetes i com uns diaris.

Ara estudiarem els objectes que ens han portat i descobrirem de quin any són i perquè serveixen.

Els acròbates del Circ del Montgoi