Guanyadors del concurs literari Escarritx de tardor

Ahir al vespre es va fer l’entrega de premis del concurs de l’Escarritx literari de Montblanc. 4 alumnes de la nostra ZER van ser guardonats:

Jordi Anglès Oliveres de l’Escola de Blancafort en la categoria de CM en poesia.

Thais Comsa Cugat de l’Escola del Montgoi de Vilaverd en la categoria de CM narrativa

Coral Esturao Martínez de l’Escola de Blancafort en la categoria de CS en poesia.

Núria Rodríguez Vernet  de l’escola Mare de Déu dels Torrents en la categoria de CS de narrativa .

Moltes felicitats a tots, tant als guanyadors com a la resta de participants. No deixeu mai d’escriure!

Aquí teniu les fotografies de la recollida de premis.