GRAVACIONS DE LA CANTATA “LA VEU DE LA TERRA”

Aquests dies la Laia Molné, de l’equip de l’Espluga FM Ràdio, ha vingut a les nostres escoles per enregistrar imatges i veu de la cançó ENYOR. Aquesta és una de les nou cançons que s’integra dins la cantata de LA VEU DE LA TERRA, una creació i  iniciativa del CdA Pau Casals del Vendrell.

Cadascuna de les nou escoles de la Conca hem preparat una de les cançons de la cantata. Així, el dia 22 d’abril, DIA DE LA TERRA, s’estrenarà la cantata completa amb un vídeo a través els canals de l’Espluga FM Ràdio i Ràdio Montblanc.

Esperem que el resultat sigui ben positiu i puguem transmetre a nivell de tota la comarca un missatge a favor de tenir cura del planeta. De moment, ens ho hem passat molt bé preparant la cançó i vivint l’experiència de l’enregistrament.

Si voleu veure les imatges de les gravacions cliqueu aquí.