GEOFERENCIEM LA CONCA FENT TEATRE A SARRAL

Aquest dimarts 17 de maig al matí, la ZER Poblet ha participat a la XXXVIa Mostra de Teatre a l’Escola que organitza el CRP de la Conca, en aquesta ocasió a Sarral.

Les obres representades han estat (si cliqueu podreu veure algunes fotografies):

Els secrets del bosc (Alumnes de l’escola de Blancafort)

El país sense música (Alumnes de 1r de l’escola Mare de Déu dels Torrents)

Els Nas de Nap salven el món (Alumnes de l’escola Montgoi de Vilaverd)

En acabar les representacions a la sala recreativa, els alumnes han dut a terme l’activitat de Georeferenciació per conèixer la població de Sarral a càrrec dels alumnes de l’escola Salvador Ninot.

Abans de tornar a les escoles hem dinat plegats a l’ombra de la plaça satisfets de totes les experiències viscudes a Sarral.