Final de curs i comiat alumnes de 6è

El passat 19 de juny vam organitzar una jornada col·lectiva per acomiadar el curs, però sobretot, per acompanyar els nostres alumnes, companys i amics de 6è en el seu final d’etapa.

Aquí us deixem la interpretació col·lectiva de la cançó “Amb el somriure de tota la nostra ZER”, adaptada especialment per a tots aquests nens i nenes.

Va ser un comiat molt diferent del que esperàvem o del que ens hauria agradat en motiu del covid-19. També és cert que vam tenir alguns problemes en la vídeoconferència iel seu enregisttrament i que algunes famílies i companys no van poder seguir l’acte amb plenitud. Però els infants que van poder anar a l’escola aquell dia van viure una experiència bonica i pensem que es van poder sentir acompanyats, també, per tots els mestres i companys de la ZER.

Aquí veureu algunes fotografies i vídeos de l’acte de cada escola i l’enregistrament de la vídeo conferència.

5è i 6è de Vilaverd

6è de Vimbodí i Poblet

Primària i 6è de Blancafort

Emma Anglès, Aleix, Èric, Emma,  Eva,  Nydia, Noelia, Sònia, Mariam, Marçal, Berta, Damià, Amar, Irina, Guillem i Jan que tingeu moltíssima sort en aquesta nova etapa que esteu a punt de començar.

Sempre trobareu  les portes obertes de les vostres escoles de la ZER!