FESTES DE NADAL A LES ESCOLES DE LA ZER

Aquesta darrera setmana hem celebrat Nadal intensament a les tres escoles de la ZER Poblet.

Hem obert les darreres sorpreses dels calendaris d’advent, hem confeccionat postals i manualitats per decorar la nostra escola, hem presentat a les famílies cançons, poemes i danses als  tres festivals de Nadal i hem fet cagar els nostres generosos tions que han arribat també aquests dies. Sens dubte, ens ho hem passat molt bé!

Us deixem algunes fotografies i vídeos d’aquestes celebracions:

Festival de Nadal de l’escola del Montgoi de Vilaverd

Festival de Nadal de l’escola de Blancafort

Festival de Nadal de l’escola MD dels Torrents de Vimbodí i Poblet

Aprofitem per desitjar-vos unes molt bones festes i esperem retrobar-nos el dilluns 8 de gener a les escoles amb moltes ganes de compartir i aprendre junts.