FESTA DE FINAL DE CURS 2019

Com cada any hem celebrat la festa de Final de curs amb tots els alumnes i mestres de la ZER. En aquesta ocasió la festa ha estat a Vimbodí, al teatre Foment, a la Plaça de les Orenentes i al Gorg. Cartell ZER Poblet 2019

Els alumnes de Cicle Mitjà de les tres escoles han representat la cantata “La llegenda de la princesa i Sant Jordi” que havien preparat de cara al concert de Montblanc i, tot seguit, els alumnes de Blancafort han ballat una capoeirea.

També hi ha hagut un moment per als reconeixements dels alumnes guardonats al llarg del curs i per acomiadar els alumnes de 6è i als mestres que, per jubilacions o concurs de trasllats, deixen la ZER, així com per agrair la tasca de la directora i la secretària de la ZER que aquest any també acaben el seu mandat.

L’esmorzar ha anat a càrrec de l’AMPA de l’escola de Vimbodí i, seguidament, hem acabat la jornada amb jocs d’aigua al Gorg amb la participació de grups internivells de les tres escoles.

Aquí us deixem les fotos de la festa i el vídeo de la cançó per acomiadar els alumnes de 6è.

MOLTÍSSIMA SORT I BON ESTIU A TOTHOM!!!!