FEM JEROGLÍFICS

Ara que estem a punt d’acabar el primer trimestre d’aquest curs, els alumnes de la ZER Poblet hem realitzat una activitat internivell sobre el projecte Egipte ben divertida.

A les diferents aules de la ZER s’ha treballat la tipologia de text del jeroglífic, emmarcada en el projecte d’aquest any, que com ja sabeu, tracta sobre l’antic Egipte.

Els alumnes han inventat jeroglífics i aquests han estat recollits per la ZER. Tots els treballs han estat repartits en diferents grups  i repartits per les diferents escoles.

En els centres s’han organitzat els alumnes amb grups internivells, és a dir que a cada grup hi havia nens i nenes de diferents cursos escolars. Cada grup ha rebut un paquet de jeroglífics fets per altres companys de la ZER, i que ha hagut de resoldre.

L’activitat ha estat molt enriquidora i entretinguda. Aquí us deixem una mostra dels jerogífics perquè us ho passeu tant bé com nosaltres resolent-los.

Heu de clicar sobre la frase següent per poder veure i resoldre els jeroglífics.

FEM JEROGLÍFICS