Fase Territorial Tennis Taula

El passat dissabte 5 de maig es va celebrar al Pavelló de Pira la Fase Territorial de Tennis taula, on van participar els infants de tota la província de Tarragona.

En Marçal Moreno Saumell, de l’Escola MD dels Torrents de Vimbodí es va classificar en primera posició de la categoria individual Alevins Masculins.

En Max Camí Mestres i en Damià Izquierdo Anglès, de la mateixa escola,  també ho van fer-ho en la categoria d’equips Benjamí Masculins.

Tots tres estan classificats per a la fase Nacional on hi participaran infants de tota Catalunya, els propers 2 i 3 de Juny a Tortosa.

Feliciteu-los si els veieu i desitgem-lis MOLTÍSSIMA SORT!!!!