Entrevistes a l’escriptora Laia Longan

Laia Longan és l’escriptora d’un dels llibres que hem llegit conjuntament a la ZER Poblet, “Jo que vaig dormir amb lleons” de l’editorial Animallibres.

El divendres 5 de març l’escriptora va dedicar una entrevista a través de  videoconferència als alumnes de l’escola de Vimbodí i Poblet i aquest dilluns, 8 de març, dia de la dona, ha estat el torn als alumnes de les escoles de Blancafort i Vilaverd.

Aquí teniu l’entrevista que els nens i nenes de Blancafort i Vilaverd li han fet a la Laia Longan.

Ha estat realment molt interessant poder compartir una estona amb l’escriptora per compartir experiències.

Moltíssimes gràcies!!!