Entrevista als compositors de cantata de LA VACA FLORINDA

La història i les cançons que hem après aquest trimestre de la cantata de la Vaca Florinda ens han agradat moltíssim a petits i a grans. Per això, us volem convidar a veure aquest vídeo on podreu sentir una de les cançons de la cantata (alumnes de CI de Vimbodí i Poblet) i moltes imatges de la Florinda.

Com ens imaginem la vaca Florinda?

A més a més, hem volgut entrevistar els seus tres compositors: el Ferran Andechaga, el Sergi Esparza i la Sara Hernández, per preguntar-los i aprendre una pila de coses de la seva experiència.

Volem agrair la seva col·laboració i ens agradaria compartir amb tothom els vídeos d’aquestes extraordinàries entrevistes.

Moltes gràcies, Sara, Ferran i Sergi!

Entrevista a Ferran Andechaga (Alumnes de CM i CS de Blancafort i alumnes de Primària de Vilaverd)

Entrevista a Sergi Esparza (Alumnes de CM de l’escola de Vimbodí i Poblet)

Entrevista a Sara Hernández (Alumnes de CS de l’escola de Vimbodí i Poblet)